2013. november 10., vasárnap

1. Fejezet

Hogy ki vagyok én? Egy senki.. a lelkem már hónapokkal ezelőtt feladta a küzdelmet. Régen egy élettel teli lány voltam. Tele erővel, kitartással és vággyal. Olyan vággyal hogy megtaláljam létezésem értelmét. Azt, hogy mért születtem én ide... Hogy mi a nevem? Az eredeti nevem Amy Hangocks. A fogva tartóim elbűvölő szörnyetegnek hívnak mióta egy késsel elég maradandó sérülést okoztam. Ez az én naplóm, igazából csak egy könyv, mert a fogva tartóim arra is figyelnek hogy minél inkább becsavarodjak. Betűket karikázok be a véremmel így alkotva meg ezt a naplót. Mindent leírok benne amíg csak fogytán lévő erőm végleg fel nem használom. Ezzel a könyvel az a célom hogy mindenki megtudja milyen is igazából szenvedni.. hogy tudják mik történnek a békésnek hitt házak legsötétebb mélyén, hogy megismerjék a történetemet. Hogy azok a gazemberek ne ússzák meg azt amit velem tettek.
***
Lassan már annyiszor próbálkoztam a szökéssel hogy inkább a halált várom. A beteljesülő sötétséget...
***
Mikor ezt olvasod én már nem élek... de mindent megtettem a túlélésem érdekében... innen fentről figyelem már az embereket, a világot...
Kezdd az elejéről olvasni min mentem keresztül, hogy megtudd, te kibirnád e ezt az utat...

2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon kíváncsi vagyok erre az egészre. remélem hamar fogsz hozni részeket. :)

    VálaszTörlés
  2. Engem is nagyon érdekel! Remélem, hosszabbak lesznek a részek.. :)

    VálaszTörlés